Reklamace zboží

  1. Reklamace zboží a jeho vrácení zákazníkem.

V případě reklamace či vrácení zboží do 14 dní můžete využít náš reklamační formulář dostupný na adrese www.reklamacniformular.cz.

Standardní postup je následující:

  1. Vrácení zboží zákazníkem (do 14ti dní)
    Zákazník zasílá zboží zpět na adresu centrálního skladu, spolu s kopií faktury a dokumentem o odstoupení od kupní smlouvy, zákazník musí uvést číslo bankovního účtu, kam mu mají být vráceny peníze. Adresa centrálního skladu:Gadgets House, s.r.o. – VRÁCENÍ
    Poděbradská 186/56
    Praha 9
    198 00
  2. Reklamace zboží

    V případech reklamace zboží se snažíme o individuální přístup v závislosti na daném problému. Zpravidla se snažíme zařídit opravu či výměnu přímo u dodavatele. Zákazník je instruován na jakou adresu má zboží zaslat. Pokud výměna ani oprava není možná, zákazník opět zasílá zboží na adresu centrálního skladu, po té jsou zákazníkovi vráceny peníze na bankovní účet.

  3. Vrácení peněz zákazníkovi (reklamace či vrácení zboží)Nárok zákazníka na proplacení dopravného a dalších nákladů při vrácení či reklamování zboží.a) Vrácení zboží do 14ti dní (odstoupení od kupní smlouvy)
    • v tomto případě, má zákazník nárok na vrácení jen skutečně zaplacené částky za produkt a vrácení peněz za nejlevnější dopravné stejného druhu, což je např.  45,- Kč při přepravě Zásilkovna.
    • zaplacené peníze za způsob platby – dobírka se dle zákona zákazníkovi vracet nemusí (mohl vybrat levnější způsob platby – bankovním převodem)

    b) Reklamace (uznaná)

    • v tomto případě se vždy snažíme o výměnu či opravu daného zboží
    • pokud výměna ani oprava není možná jsou zákazníkovi vráceny peníze v plné výši
    • v případě uznané reklamace, kdy není možná výměna či oprava produktu má zákazník nárok na proplacení veškerých nákladů spojených s nákupem i vrácením zboží

    * pokud jsou zákazníkovi vraceny peníze, je vždy vytvořen dobropis k jeho původní faktuře.